Cap de Setmana:
Temporada alta: Del 10 de juny al 20 de setembre. Nadal i Ponts. Temporada baixa: La resta de dies de l’any.Temporada Extra: Cap d’Any i Setmana Santa.
Preus IVA inclòs. Estada mínima dues nits. Disposem de dos llits supletoris (15 € t. baixa i 20 € t. alta). Estades especials i extres consulteu preus i disponibilitat. També es pot llogar la casa sencera, a partir de tres habitacions. (6/8 persones). Consulteu preus i disponibilitat.
Cala Florinda és una casa de principis del segle XIX, situada al centre de Bellvei del Penedès, a la comarca del Baix Penedès, al peu de la carretera N-340, a 60 km. de Barcelona i a 30 de Tarragona. A cinc minuts de la platja de Calafell, passant pel paratge natural de la Cobertera.
Les comarques del Baix Penedès, Alt Penedès i Garraf formen la regió vitivinícola més gran de Catalunya: el gran Penedès. Situada entre Barcelona i Tarragona, entre la costa i l’interior. La vinya és el principal cultiu de la zona que dóna una gran varietat paisatgística depenen de l’època de l’any en que ens trobem.
La gent del Penedès es caracteritza pel seu esperit treballador, acollidor, obert i dinàmic ja que des de sempre aquesta comarca ha estat lloc de pas i ha sabut oferir al visitant aquesta hospitalitat que el distingeix.
Per la seva ubicació, Cala Florinda és un lloc ideal per a poder gaudir d’una bona estada, delectant-se de les seves noves instal•lacions i poder realitzar qualsevol tipus d’activitat tant de mar com de muntanya.
La casa ha estat completament restaurada i disposa de 4 habitacions dobles i una quàdruple totalment equipades. A més a més, també hi trobareu una gran terrassa, un solàrium, sales de joc i esbarjo i per veure la TV., cuina i menjador i moltes coses més que us invitem a descobrir amb la companyia d’una copa de cava.