La Loli Rubio ens explica la seva experiècia d'Agroturisme a Ca la Siona:
Què és el que més et va agradar del lloc?
Les instal·lacions. És una casa tranquil·la on es pot descansar i gaudir d’una setmana de relax amb la família.
Quines activitats hi vas dur a terme, i quines et van agradar més?
Normalment gaudim de la piscina de la casa. Per la tarda sortim a fer una passejada pel poble o anem a Vilafranca a prendre un gelat o a sopar.
Amb qui vas a fer agroturisme?
Amb la família: els pares, els germans, els nebots. Ens agrada passar una setmana a l’any tots junts.
Si hi vas anar amb els teus fills, què és el que més els va agradar?
La piscina!!! El meu fill i el meu nebot s’ho passen d’allò més bé. El meu nebot va acompanyar un dia el Josep a visitar les vinyes i conèixer com s’hi fa la verema.
Com vas descobrir l’agroturisme?
Per internet. Un any vàrem pensar que estaria bé fer alguna cosa a les vacances tots junts, i buscant per internet vàrem descobrir l’agroturisme. Des d’aleshores hem estat a tres cases rurals, els últims cinc anys a Ca La Siona.
Què et va motivar a fer agroturisme, en comptes del turisme rural tradicional?
El fet que la gent que es dedica a l’agroturisme, com el Josep de Ca La Siona, no hi veu només un negoci, sinó que viuen la terra que treballen i et transmeten la seva passió pel que fan.
Amb la col·laboració de: